Naar huis

7 augustus 2014 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

7 augustus

We verlaten vandaag Venice Beach en gaan op weg naar Las Vegas voor een laatste overnachting in het MGM hotel en voor onze vlucht naar huis. Het was heerlijk in Venice Beach! Er is basketbal gespeeld, geskateboard, gebodyboard, gegolfsurfed, gelezen en geslenterd. Mensen gekeken (veel mensen die behoorlijk verdwaald zijn in hun hoofd, maar ja...misschien is deze zonnige relaxte kust wel de beste plek om te verdwalen) onze ogen uitgekeken (en ook wel gelachen) bij Muscle Beach. Genoten van de oceaan en de indrukwekkende rollende golven. Reddingsacties gezien van de Bay Watch life guards. Bewonderend gekeken hoe de ervaren golfsurfers de hoge golven bedwongen. Pelikanen in volle vlucht over de branding en kolibries in de tuin van het hotel gezien. We hadden hier nog wel een paar dagen langer willen blijven maar aan alles komt een einde.
Het was een druk programma, wat hebben we veel gezien en wat was het een heerlijke reis. Het stuk Amerika dat wij gezien hebben is van een genadeloze schoonheid, heet en droog, kleurrijk, fascinerend, wonderlijk, bedreigend en ongelooflijk indrukwekkend.
We hebben ongeveer 5146 km afgelegd in 3 weken.
We hebben deze reis niet hoeven maken in huifkarren, op zoek naar een beter leven. Wij hebben deze reis mogen maken omdat we een goed leven hebben. We hebben genoten!

1. Paula en Gerard:
    8 augustus 2014
    Wat leuk, nog een laatste verslagje! Ik zal blij zijn jullie weer te zien. Dikke kus. Gerard en paula
  2. Dro:
    8 augustus 2014
    Deze reis heb ik jaaaaaaren geleden ook gemaakt...zo herkenbaar! Via FB alles gevolgd, erg leuk. Goede terugreis, dikke x. We bellen snel en dan wil ik alles horen! Xx
  3. Joke Kuijs:
    8 augustus 2014
    Fijn dat de reis zo mooi is geweest. Maar nog fijner voor ons dat we jullie snel in onze armen kunnen sluiten. Tot gauw en een voorspoedige vliegreis toegewenst. Dikke kus van Joke en......
    ik heb genoten van de prachtige verhalen.
  4. Afra zonneveld:
    8 augustus 2014
    Wij wensen jullie een hele goeie reis en we kijken er naar uit om jullie weer te zien ,
    tot zaterdag op de afgesproken plaats en tijd.....wij zijn er !!!!
    Liefs en knuffel.
    Jan en Afra