Philadelphia

10 augustus 2018 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vandaag met de trein van het drukke New York naar de veel rustiger vroegere hoofdstad van Amerika; Philadelphia.

Het is hier ook erg warm. We zijn nog te vroeg om in ons hotel in te checken dus we slenteren rustig door het historische gedeelte van Philadelphia. We besluiten vandaag een beetje uit te rusten en lekker te lezen. Onze voeten en benen hebben rust nodig om ons de komende twee weken nog op mooie plekken te kunnen brengen.

‘s Avonds na een fijn terrasje op Market Street heerlijk gegeten bij High Street on Market. Een feestje!

Op tijd naar bed. Morgen naar Washington.

1. Joke Kuijs:
    11 augustus 2018
    Hoi Simone, Niels en Sven,
    Jeetje, wat een indrukken. Wat is in het in Limmen dan saai. Je ziet, vanwege de vakantie, zo weinig mensen in ons dorp. Mooie foto's weer van allerlei gebouwen. Nu ik schrijf zijn jullie bijna op weg naar Washington.Bij jullie 6.55 uur en hier 12.55 uur. Ben weer benieuwd. Geniet van de deze dag. Joke
  2. Afra zonneveld:
    11 augustus 2018
    lieve allemaal
    ik begrijp dat jullie benen beslist geen vakantie hebben
    en al helemaal niet met blauwe plekken maar geniet van alle prachtige dingen kus van ons !!!