Strand Cocoa Beach en door naar Palm Beach

21 augustus 2018 - Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Vroeg op om de receptie om een dagkamer te vragen. Gelukkig is dat geen probleem en we spreken af dat we vandaag pas rond 15.00 naar Palm Beach gaan.

Het is warm. De zee lijkt iets minder warm dan gisteren en het briesje is aangenaam. Sven huurt een plank en is uren in de zee gebleven om ondanks de veel te kleine golven zoveel mogelijk het surfgevoel te krijgen.

Om drie uur gaan we op weg naar Palm Beach. Ongeveer twee uur rijden van Cocoa Beach.

Als het er half zo leuk is als Cocoa Beach dan zitten we nog steeds goed.

Hotel Palm Beach is heel ok. We blijven tot de avond bij het zwembad van het hotel voor een borrel en gaan dan naar het strand voor het diner.

Morgen naar onze laatste bestemming; Miami.

1. Nathalie Scheffer:
    22 augustus 2018
    Gave foto van Sven, wel net jammer dat er 2 andere mensen in het water zijn, anders was het helemaal een geweldige foto met een “alleen op de wereld” uitdrukking. Misschien fotoshoppen 😉. Veel plezier in Miami! X
  2. Nathalie Scheffer:
    22 augustus 2018
    Oja, wat een karig verslag vandaag met weinig foto’s. Hahaha
  3. Paula en Gerard:
    22 augustus 2018
    Ja, zeker een prachtige foto van Sven! Jammer dat jullie daar weg moeten, maar planning is planning dus. Goede reis naar Palm Beach.
    Inderdaad minder tekst dan gewoonlijk, maar behalve dat jullie erg genieten zijn er geen avonturen te beleven en ook geen beer, krokodil en dooie wasbeer. Dus veel valt er dan niet te verhalen. Kus
  4. Joke Kuijs:
    22 augustus 2018
    Het duurde even voordat ik de foto van Sven kon openen. Is nu gelukt en meer dan de moeite waard. We zijn weer helemaal bij, dankzij jouw dagelijkse verslagen, Simone. Super wat jullie drieën meemaken. Geniet nog een paar dagen!!