Cocoa Beach

20 augustus 2018 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Terwijl we tijdens onze vijf uur durende rit van Georgia naar Florida afzakken krijgt de omgeving een steeds tropischer karakter.

Als we Cocoa Beach bereiken zijn we erg benieuwd naar het hotel omdat het Best Western in Savannah echt heel slecht was. Maar het Best Western hotel in Cocoa Beach is een positieve verrassing. We worden heel vriendelijk ontvangen in de ruime lobby en onze hotelkamer ligt 50 meter van het strand!!!!

Gelijk zwemspullen uit de koffer getrokken en meteen naar het strand gelopen. Het zeewater is zeker 25 graden. Net een warm bad met fijne golven.

Het is niet te heet en heerlijk stil op het strand. Wat een paradijs!

Niels en Sven zijn heel lang aan het zwemmen en ik lig inmiddels weer na het warme bad met mijn e-reader op het strand. Beter wordt het niet.

Na het strandbezoek gaan we eerst naar een heel grote surfwinkel waar de mooiste surfplanken staan. In het dorp zelf heerst zo’n fijne lome ontspannen “surfsfeer”. Lekker gegeten op het strand bij restaurant Coconuts on te Beach.

Vroeg naar bed want morgenochtend rond 8 uur zijn de surf golven het best dus dat wordt vroeg opstaan als de jongens een beetje fatsoenlijk willen surfen.

We gaan morgenochtend bij de receptie vragen of we wat langer gebruik mogen maken van de kamer. Het is hier zo fijn. We willen eigenlijk helemaal nog niet weg, dus we proberen morgen zo laat mogelijk richting Palm Beach te gaan.

Hoop dat we geen spijt krijgen van deze beslissing. Maar Cocoa Beach is de gok waard.

1. Paula en Gerard:
    21 augustus 2018
    Wat zalig!!! Geniet en relax! Dikke kus.
  2. Joke Kuijs:
    21 augustus 2018
    Ach...wat is het daar goed toeven. Jullie komen toch wel terug.....???
    Het begint nu echt af te tellen...haal er maar uit wat erin zit. Liefs vanuit de Westerweg. Enne...het cdtje...is dat echt om aan te horen??
  3. Monique, Lennaert, Ilse en Mirte:
    21 augustus 2018
    Heerlijk genieten en daarna zie je wel weer..wij zijn heel benieuwd naar de golfen en de surfende mannen😉🖒🍹