Voorbereidingen

29 juli 2018 - Limmen, Nederland

Nog 6 nachtjes slapen! Dit keer zijn de voorbereidingen minimaal. De reis is min of meer kant en klaar geboekt bij Great Lakes Travel.

Boston - New York - Philadelphia en Washington gaan we treinen om daarna met de huurauto verder het land in te trekken en te eindigen in Miami.

Komende dagen gaan we nog wat restaurantjes uitzoeken (en misschien reserveren) en een klein lijstje met bezienswaardigheden voorbereiden voor bovengenoemde steden. Verder gaan we ons deze reis zo veel mogelijk laten verrassen.

Voor onze eigen herinneringen is het leuk om de ervaringen vast te leggen in deze blog maar misschien vinden jullie het ook leuk om mee te lezen....in dat geval....gezellig dat jullie op deze manier een beetje meereizen met ons.....

1. Nelly Horsten:
    29 juli 2018
    Simone, Sven en Niels, een heel mooie reis gewenst!
    Ik ga jullie volgen?
  2. Karen:
    29 juli 2018
    Moontje, net jouw reisverslag uit 2014 teruggelezen....brings back good memories! Natuurlijk ga ik jullie van dag tot dag volgen (hopelijk nog een weekend samen met Dro vanuit jullie heerlijke huis). Succes nog met de laatste voorbereidingen; dikke kus voor jou en je mannen!
  3. Heidy:
    29 juli 2018
    Wij reizen zo een klein beetje met jullie mee .... heel leuk!
    Fijne reis... dikke knuffels!!!
  4. Drine:
    29 juli 2018
    Leuk, Moontje! Fijne vakantie voor jullie en ik zal weer van je reisblog gaan genieten.
  5. Jessica:
    29 juli 2018
    Heel veel plezier, sla je deze keer het ziekenhuis over - been there, done that etc?
    Dikke knuf!
  6. Suzanne:
    29 juli 2018
    Ja hoor, wij reizen mee! Leuk!
    Alvast een hele goede reis gewenst en geniet van jullie avontuur! 💋