Freedom trail.

5 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Boston; huis van de Harvard universiteit, MIT en de Red Socks en de bakermat van de Amerikaanse revolutie. Wat een prachtige statige stad.

Vandaag lopen we de Freedom trail die ons langs de meeste bezienswaardigheden leidt. Een mooie manier om deze fijne stad te ontdekken.

Het was warm vandaag, heel erg warm. De Freedom Trail werd door ons dus gelopen van terras in de schaduw naar terras in de schaduw. We hebben genoten van het heerlijke eten; Trattoria Il Panino in het Italiaanse district voor een heel fijne echte Italiaanse lunch en Saltie Girl in Dartmouth street voor lobster rolls als diner.....en tussendoor nog wat fijne terrasjes voor de nodige vloeibare aanvullingen.....het was een fijne ontspannen dag. Morgen met de trein naar New York.

1. Karen:
    6 augustus 2018
    Onder het genot van het latte geniet ik van jullie prachtige foto's en 2 heerlijke blogs.....goed begin van de dag! Goede reis naar the Big Apple!
  2. Paula en Gerard:
    Goede morgen lieve schatten,
    Wat heerlijk: alweer een bericht van jullie. Leuke en goede foto's ook.
    Nu New York dus. Iets minder warm dan Boston? Veel plezier. Dikke kus.
  3. Joke Kuijs:
    6 augustus 2018
    Dit is pas het begin van de reis. Overweldigend!! Wat een spectaculaire foto's. Fijn dat ik met jullie "mee mag reizen". In Limmen is het nu ook bloedje heet. Op naar New York, ben benieuwd!!Kus, kus, kus!!
  4. Afra zonneveld:
    6 augustus 2018
    wat leuk dat wij zo op deze manier een beetje met jullie mee reizen
    geniet van alle mooie momenten en wij genieten van het reisverhaal
    dikke kus van ons en we zien uit naar alles wat jullie meemaken !!