Aankomst Boston

4 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Na een prima vlucht van bijna 8 uur landen we op een druilerig Boston Airport. Het regent maar de temperatuur is lekker.

We gaan door een soort elektronische douanecontrole waarbij we wat vragen moeten beantwoorden (voeren we meer dan USD 10.000 in?......I wish!!!!), vingerafdrukken worden genomen en we op de foto moeten. Lekker, denken we....dat is beter dan een strenge douane beambte. We hadden beter moeten weten want Amerika is wat betreft zijn grenscontroles natuurlijk bijzonder grondig......de laatste horde is toch echt die strenge douane beambte.

Wat komen jullie doen in Amerika? snauwt hij. Niels kijkt me al waarschuwend aan. Wij komen genieten van jullie prachtige weer, antwoord ik...alleen jammer dat jullie weer nu slechter is dan in Nederland. De man kijkt me aan en antwoordt; Well, we are glad to have you...Ik slik mijn; goh, dat zou je niet zeggen, snel in en glimlach vriendelijk. Ik hoor Niels opgelucht zuchten.

Met de taxi gaan we naar ons hotel Park Plaza in Arlington Street. We frissen ons op en lopen naar Newbury street. Prachtige straat met mooie winkels en aan het einde van de dag allemaal supergezellig terrasjes. Joe (collega van Niels) en zijn moeder Eileen sluiten bij ons aan na hun korte vakantie in Maine en we eten heerlijke taco’s bij Puro Ceviche bar in Newbury street. Aanrader! Rond een uur of tien hadden we inmiddels erg veel behoefte aan ons bedje (in Nederland was het midden in de nacht) en keren we terug naar ons hotel. Morgen gaan we de Freedom Trail lopen.

1. Heidy:
    5 augustus 2018
    Ja ze kunnen heel vrolijk kijken daar bij de douane haha Hier inderdaad nog heerlijk zon! Veel plezier!
  2. Joke Kuijs:
    5 augustus 2018
    De kop is eraf. Heelhuids door de douane gekomen. Ga lekker genieten en wij genieten met jullie mee. Wel fijn, zo'n reislogger.Gisteren verjaardag gevierd met de familie, was gezellig.
  3. Paula en Gerard:
    5 augustus 2018
    Fijn om nu al van jullie te lezen. Zo zijn Gerard en ik toch een beetje bij jullie. We genieten hier erg van. We kijken uit naar het volgende verslag. Dikke kus aan jullie drie.